[Valid RSS]
September 25, 2022, 3:19 pm
Treanding
GIZ Bangladesh’s training held on SDG localisation in Khulna ছোটদের সহজ প্রোগ্রামিং শিক্ষায় প্রকাশিত হল বাংলা স্ক্র্যাচ বই Ditching Russian gas no way to reach climate goals : Putin চট্টগ্রামে নিরাপদ খাদ্য বিষয়ে প্রচারনা কর্মসূচি সমাপ্ত Samsung brings month-long smartphone campaign On September 6–7, Vladimir Putin will make working trip to Vladivostok Two Russian embassy workers killed in ‘suicide bombing’ Shocked & devastated by the horrific attacks : Justin Trudeau  SSC, equivalent exams begin Sept 15: Dipu Moni Ten killed in Canadian stabbing spree Russia wants UN to pressure US : media Daraz Bangladesh Anniversary Campaign – Now LIVE! realme offers upto BDT 3400 off on occasion of Daraz’s 8th anniversary General Pharmaceuticals employees will receive insurance from MetLife চট্টগ্রামের কলেজিয়েট স্কুলে নিরাপদ খাদ্য বিষয়ে প্রচারনা কর্মসূচি শুরু Bangladesh a secular country, immediate action is taken whenever minorities are attacked: PM  Two more mortar shells from Myanmar land in Bangladesh OPPO launches killer device A57 in 15-20K price range ShareTrip and Grameenphone join hands to offer exciting travel privileges ড্যাপ ২০২২-২০৩৫ এর পরিপূর্ণ বাস্তবায়নের দাবী বিআইপির

ShareTrip and Grameenphone join hands to offer exciting travel privileges

Bangladesh Beyond
  • Updated on Saturday, September 3, 2022
  • 136 Impressed

ShareTrip and Grameenphone join hands to offer exciting travel privileges

 

 

Dhaka September 3 2022 :

 

ShareTrip and Grameenphone have signed a long-term contract offering an array of benefits for their loyal customer base. The agreement is designed to enhance opportunities of additional benefits for Grameenphone users, where they can enjoy irresistible offers and discounts on a range of services from ShareTrip. The signing ceremony was held at GP House recently.

From now onwards, GP Star users can avail discounts of up to 10% on the base fare of air tickets, along with a flat 10% discount on holiday packages, booked through ShareTrip. Moreover, Grameenphone users can also purchase International Roaming packages from ShareTrip without any security deposit.

From ShareTrip, Sadia Haque, Co-founder and CEO; Md. Nafiz Chowdhury, Senior Manager, Marketing; and Md. Fazle Elahi Rahat, Assistant Manager, Marketing, are from Grameenphone, Farha Naz Zaman, Head of Premium Segment; Sabbir Ahmed, Head of Marketing, Premium Segment; Md. Riaz Al Faruque, Head of Monetization & Acquisition; Nashar Ahmed, Partnership Manager, Premium Segment; and Sabbir Ahmed, Specialist, Premium Segment, were present at the signing ceremony.  

Regarding this partnership, Sadia Haque, Co-founder and CEO of ShareTrip Ltd., said, “ShareTrip is committed to offering the best services to the customers, and this partnership with Grameenphone exemplifies that effort. I believe that the leading telecom operator and ShareTrip together can successfully serve a large base of customers and offer exciting travelling privileges.”

Farha Naz Zaman, Head of Premium Segment of Grameenphone, said, “Grameenphone strives to ensure the most rewarding privileges for its loyal customers. This partnership with ShareTrip will allow our valued customers to enjoy a range of privileges while opting for preferred packages. ShareTrip is popular, and our partnership will allow us to serve a common segment.”

ShareTrip recently celebrated its three years of excellence in the country as the Leading OTA (Online Travel Agency) in Bangladesh. Moreover, they are the first in the travel sector to receive funding from Startup Bangladesh Limited, the flagship venture capital company of ICT Division. Till now, ShareTrip has served over half a million customers from across the country. More than 8,000 agents work for the brand, making travel more accessible to even the most remote areas through a2i Digital Centres.   

 

 

ভ্রমণ সংক্রান্ত সেবা দিতে একসাথে কাজ করবে শেয়ারট্রিপ ও গ্রামীণফোন

 

ঢাকা ০৩ সেপ্টেম্বর ২০২২ :

 

শেয়ারট্রিপ ও গ্রামীণফোন তাদের গ্রাহকদের জন্য আকর্ষণীয় অফার দিতে একটি দীর্ঘমেয়াদি চুক্তি স্বাক্ষর করেছে। এই চুক্তির ফলে এখন থেকে গ্রামীণফোন ব্যবহারকারীরা শেয়ারট্রিপ এর কাছ থেকে ভ্রমণ সংক্রান্ত সেবা নেয়ার সময় আকর্ষণীয় অফার ও ছাড় উপভোগ করতে পারবেন। সম্প্রতি জিপি হাউজে চুক্তিটি স্বাক্ষরিত হয়।

এখন থেকে গ্রামীণফোন এর স্টার গ্রাহকরা বিমানের টিকেট কেনার সময় এবং শেয়ারট্রিপ এর মাধ্যমে হলিডে প্যাকেজ বুক করার ক্ষেত্রে ১০ শতাংশ পর্যন্ত ছাড় পাবেন। এছাড়া গ্রামীণফোন ব্যবহারকারীরা কোনো সিকিউরিটি ডিপোজিট ছাড়াই শেয়ারট্রিপ থেকে ইন্টারন্যাশনাল রোমিং প্যাকেজ ক্রয় করতে পারবেন।

শেয়ারট্রিপের পক্ষ থেকে প্রতিষ্ঠানটির সহ-প্রতিষ্ঠাতা এবং সিইও সাদিয়া হক; সিনিয়র ম্যানেজার (মার্কেটিং) মো. নাফিজ চৌধুরী; অ্যাসিস্ট্যান্ট ম্যানেজার মো. ফজলে এলাহী রাহাত; এবং গ্রামীণফোন এর পক্ষ থেকে হেড অব প্রিমিয়াম সেগমেন্ট ফারহা নাজ জামান; প্রিমিয়াম সেগমেন্টের হেড অব মার্কেটিং সাব্বির আহমেদ; হেড অব মানিটাইজেশন এন্ড একুইজিশন মো. রিয়াজ আল ফারুক; প্রিমিয়াম সেগমেন্টের পার্টনারশিপ ম্যানেজার নাশার আহমেদ এবং প্রিমিয়াম সেগমেন্ট স্পেশালিস্ট সাব্বির আহমেদ চুক্তি স্বাক্ষর অনুষ্ঠানে উপস্থিত ছিলেন।

এই অংশীদারিত্বের বিষয়ে শেয়ারট্রিপ এর সহ-প্রতিষ্ঠাতা এবং সিইও সাদিয়া হক বলেন, “শেয়ারট্রিপ তার গ্রাহকদের উন্নত সেবা দিতে বদ্ধপরিকর। গ্রামীণফোনের সাথে অংশীদারিত্ব আমাদের সেই প্রচেষ্টার প্রতিফলন। আমি বিশ্বাস করি, দেশের শীর্ষস্থানীয় টেলিকম অপারেটরের সাথে এই অংশীদারিত্বের মাধ্যমে আমরা গ্রাহকদের জন্য ভ্রমণ সংক্রান্ত আরও আকর্ষণীয় অফার ও সুবিধা নিয়ে আসতে সক্ষম হবো।”

গ্রামীণফোনের হেড অব প্রিমিয়াম সেগমেন্ট ফারহা নাজ জামান বলেন, “গ্রামীণফোন তার গ্রাহকদের জন্য সবসময় নতুন কিছু নিয়ে আসার চেষ্টা করে এবং বিভিন্ন সুবিধা নিশ্চিত করতে চায়। শেয়ারট্রিপ এর সাথে অংশীদারিত্বের কারণে আমাদের গ্রাহকরা এখন ভ্রমণের ক্ষেত্রে আকর্ষণীয় অফার উপভোগ করতে পারবেন। শেয়ারট্রিপ একটি জনপ্রিয় প্ল্যাটফর্ম এবং এই অংশীদারিত্ব আমাদের গ্রাহকদের জন্য আরও উন্নত সেবা নিশ্চিত করতে সাহায্য করবে।”

সম্প্রতি দেশের সবচেয়ে বড় ও শীর্ষস্থানীয় অনলাইন ট্রাভেল এজেন্সি (ওটিএ) শেয়ারট্রিপ তৃতীয় প্রতিষ্ঠাবার্ষিকী উদযাপন করেছে। শেয়ারট্রিপ সরকারের তথ্য ও যোগাযোগ প্রযুক্তি বিভাগের ফ্ল্যাগশিপ ভেঞ্চার ক্যাপিটাল কোম্পানি স্টার্টআপ বাংলাদেশ লিমিটেড থেকে বিনিয়োগ পাওয়া ভ্রমণ খাতের প্রথম স্টার্টআপ। এখন পর্যন্ত দেশজুড়ে প্রায় ৫ লাখেরও বেশি গ্রাহকদের সেবা প্রদান করেছে শেয়ারট্রিপ। এটুআই ডিজিটাল সেন্টারের মাধ্যমে প্রত্যন্ত অঞ্চলে ভ্রমণকে আরও সহজ করে তুলতে ব্র্যান্ডটির ৮ হাজারেরও বেশি এজেন্ট কাজ করে যাচ্ছে।

 

Read us@googlenews

Social

More News
© Copyright: 2020-2022

Bangladesh Beyond is an online version of Fortnightly Apon Bichitra 

(Reg no: DA 1825)

Developed By Bangladesh Beyond