[Valid RSS]
November 26, 2022, 8:35 pm
Treanding
GIZ Bangladesh’s training held on SDG localisation in Khulna ছোটদের সহজ প্রোগ্রামিং শিক্ষায় প্রকাশিত হল বাংলা স্ক্র্যাচ বই Ditching Russian gas no way to reach climate goals : Putin চট্টগ্রামে নিরাপদ খাদ্য বিষয়ে প্রচারনা কর্মসূচি সমাপ্ত Samsung brings month-long smartphone campaign On September 6–7, Vladimir Putin will make working trip to Vladivostok Two Russian embassy workers killed in ‘suicide bombing’ Shocked & devastated by the horrific attacks : Justin Trudeau  SSC, equivalent exams begin Sept 15: Dipu Moni Ten killed in Canadian stabbing spree Russia wants UN to pressure US : media Daraz Bangladesh Anniversary Campaign – Now LIVE! realme offers upto BDT 3400 off on occasion of Daraz’s 8th anniversary General Pharmaceuticals employees will receive insurance from MetLife চট্টগ্রামের কলেজিয়েট স্কুলে নিরাপদ খাদ্য বিষয়ে প্রচারনা কর্মসূচি শুরু Bangladesh a secular country, immediate action is taken whenever minorities are attacked: PM  Two more mortar shells from Myanmar land in Bangladesh OPPO launches killer device A57 in 15-20K price range ShareTrip and Grameenphone join hands to offer exciting travel privileges ড্যাপ ২০২২-২০৩৫ এর পরিপূর্ণ বাস্তবায়নের দাবী বিআইপির

OPPO announces UEFA partnership and a commitment  “Inspiration Ahead”

Bangladesh Beyond
  • Updated on Thursday, July 21, 2022
  • 159 Impressed

OPPO announces UEFA partnership and a commitment  “Inspiration Ahead”

 

Dhaka July 21 2022 :

 

OPPO has recently announced it will partner with UEFA across different UEFA competitions including the UEFA Champions League, UEFA Super Cup, UEFA Futsal Champions League Finals and UEFA Youth League Finals for the next two seasons.

OPPO will work closely with UEFA to spotlight inspirational moments on and off the pitch, and to help fans witness, hear and share them during the 2022-23 and 2023-24 seasons.

The UEFA Champions League’s positioning of “the best of the best” aligns with OPPO’s own brand proposition of “Inspiration Ahead” which embodies the brand’s determination in striving for greatness. OPPO will work with UEFA to showcase inspirational moments from the UEFA Champions League to football fans around the world.

William Liu, President of Global Marketing of OPPO, said “We are excited to partner with UEFA and work with them to drive inspiration for football fans during UEFA competitions. At OPPO, we believe in the power of innovation to help us overcome life’s challenges, and this synergy with UEFA’s desire to fight in the face of adversity, makes this a perfect partnership.”

UEFA’s Marketing Director, Guy-Laurent Epstein, added “We are delighted to welcome OPPO to the UEFA sponsor family with the world’s greatest club competition – the UEFA Champions League. OPPO is a global leader in mobile technology and together, we are looking forward to advancing our efforts of connecting and inspiring football fans around the world.”

As part of the partnership, OPPO will enjoy high visibility, appearing on broadcast backdrops and in stadia, including on extensive perimeter advertising, website and social media of the UEFA Champions League. In addition, OPPO will offer football fans the unique opportunity to go pitch-side throughout the UEFA Champions League season and capture key moments with OPPO smartphones. The Inspiration Moments captured during the matches will be shared in an OPPO Gallery on the UEFA Champions League website and OPPO UEFA Champions League landing page.

Also, the partnership will see leading OPPO devices featured, such as its Find and Reno mobile series, with cutting-edge imaging NPU, MariSilicon X, along with new and upcoming OPPO IoT products such as OPPO headphones and an OPPO smartwatch. These products will help inspire football fans around the world as they enjoy a whole new way of experiencing the UEFA Champions League.

This newest sponsorship expands upon OPPO’s existing sporting partnerships and ambitions to inspire and engage consumers through sports. The Chinese technology company is in its fourth year of partnering with Wimbledon and Roland-Garros and is a global partner of the International Cricket Council (ICC). Partnering with different international sports tournaments, OPPO hopes to show its respect to users in different regions and cultures, and serve the needs of global users.

 

 

উয়েফা’র সাথে অপোর অংশীদারিত্ব, ‘ইন্সপিরেশন অ্যাহেড’র মাধ্যমে খেলার সৌন্দর্য উদযাপনের প্রতিশ্রুতি

বিভিন্ন প্রতিযোগিতায় অংশীদার হতে উয়েফা’র সাথে দুই বছরের জন্য চুক্তিবদ্ধ হলো অপো

 

ঢাকা ২১ জুলাই ২০২২ :

 

আগামী দুই সিজনের জন্য উয়েফা চ্যাম্পিয়নস লিগ, উয়েফা সুপার লিগ, উয়েফা ফুটসাল চ্যাম্পিয়নস লিগ ফাইনাল এবং উয়েফা ইয়ুথ লিগ ফাইনাল সহ উয়েফা’র নানা প্রতিযোগিতার জন্য অংশীদার হয়েছে বলে সম্প্রতি ঘোষণা করেছে অপো।  

২০২২-২৩ এবং ২০২৩-২৪ সেশনে মাঠের ভেতরের এবং বাইরের গুরুত্বপূর্ণ মুহুর্তগুলো ফ্যানদের সাথে শেয়ার করতে, মাঠের বিশেষ মুহুর্তগুলো ফ্যানদের সামনে তুলে ধরতে; উয়েফার সাথে ঘনিষ্ঠভাবে কাজ করবে অপো।         

উয়েফা চ্যাম্পিয়নস লিগের মূলমন্ত্র ‘দ্য বেস্ট অব দ্য বেস্ট’র সাথে লক্ষ্যগত দিক দিয়ে মিলে যায় অপোর ব্র্যান্ড প্রোপোজিশন ইনস্পিরেশন এহেড, যার মাধ্যমে ব্র্যান্ডটির সেরা হওয়ার সংকল্পেরই প্রতিফলন ঘটে। সারা বিশ্বের ফুটবল ফ্যানদের মাঝে উয়েফা চ্যাম্পিয়নস লিগ’র অনুপ্রেরণামূলক মুহুর্তগুলো ছড়িয়ে দিতে কাজ করবে অপো।

অপো’র গ্লোবাল মার্কেটিংয়ের প্রেসিডেন্ট উইলিয়াম লিউ বলেন, “উয়েফা’র অংশীদার হতে পেরে আমরা আনন্দিত। তাদের সাথে কাজ করার মাধ্যমে আমরা উয়েফা চ্যাম্পিয়নশিপের আনন্দের মুহুর্তগুলো ফুটবল ফ্যানদের মাঝে ছড়িয়ে দিতে পারবো। অপো’তে আমরা বিশ্বাস করি, জীবনের সঙ্কটগুলো পেরিয়ে যেতে হলে আমাদের মধ্যে উদ্ভাবনের শক্তি থাকতে হবে। আর প্রতিকূলতার বিরুদ্ধে উয়েফা’র লড়াই করে যাওয়ার প্রবণতা আমাদের অংশীদারিত্বকে যথার্থ করেছে।”

উয়েফা’র মার্কেটিং ডিরেক্টর গাই-লরেন্ট এপস্টেইন বলেন, “পৃথিবীর সবচেয়ে বড় ক্লাব প্রতিযোগিতা- উয়েফা চ্যাম্পিয়নস লিগ’র সাথে সাথে উয়েফা’র স্পন্সর পরিবারে অপো’কে স্বাগতম জানাই। পৃথিবীব্যাপী ফুটবল ফ্যানদের কানেক্ট করে তাদের অনুপ্রাণিত করতে বৈশ্বিকভাবে স্বনামধন্য প্রতিষ্ঠান অপো’র সাথে একযোগে কাজ করবো আমরা।”

অংশীদারিত্বের অংশ হিসেবে অপো’কে দেখা যাবে উয়েফার প্রচারপর্দা, স্টেডিয়াম, বিজ্ঞাপন, ওয়েবসাইট এবং সোশ্যাল মিডিয়ায়। এছাড়াও, ফুটবল ফ্যানদের জন্য বিশেষ সুযোগের অফার নিয়ে এসেছে অপো। ফ্যানরা এখন উয়েফা চ্যাম্পিয়নস লিগ চলাকালে পিচ-সাইডে গিয়ে অপো’র স্মার্টফোনের মাধ্যমে খেলার বিশেষ মুহুর্তের ছবি তুলতে পারবেন। বিশেষ মুহুর্তের তোলা সেই ছবি উয়েফা চ্যাম্পিয়নস লিগ’র ওয়েবসাইট এবং অপো উয়েফা চ্যাম্পিয়নস লিগ’র ল্যান্ডিং পেইজের অপো গ্যালারিতে শেয়ার দেয়া হবে।

একই সাথে অংশীদারিত্ব চলাকালে পাওয়া যাবে রেনো এবং ফাইন্ড মোবাইল সিরিজের ফিচার্ড ডিভাইসগুলো, যাতে থাকছে কাটিং-এজ ইমেজিং এনপিইউ ও মারিসিলিকন এক্স। এছাড়াও, থাকছে অপো আইওটি’র নতুন পণ্য- অপো হেডফোন এবং অপো স্মার্টওয়াচ। উয়েফা চ্যাম্পিয়নস লিগ’র খেলা উপভোগ করার সময় অপো’র এসব নতুন পণ্য বিশ্বব্যাপী ফুটবল ফ্যানদের প্রেরণা জোগাবে।

নতুন এই স্পন্সরশিপ, খেলার মাধ্যমে বিশ্বব্যাপী ক্রেতাদের সাথে সম্পৃক্ত হতে অপো’র প্রচেষ্টাকে বাস্তবায়িত করবে। চীনের এ প্রযুক্তি প্রতিষ্ঠান উইম্বলডন ও রোলান্ড গারোস সাথে চতুর্থ বছরের মতো অংশীদার হিসেবে আছে। এছাড়া, অপো ইন্টারন্যাশনাল ক্রিকেট কাউন্সিলের (আইসিসি) বৈশ্বিক অংশীদার। ভিন্ন ভিন্ন ক্রীড়া টুর্নামেন্টে অংশীদারিত্বের মাধ্যমে বিশ্বব্যাপী বিভিন্ন অঞ্চল ও সংস্কৃতির স্মার্টফোন ব্যবহারকারীদের মধ্যে সম্মান ও সম্প্রীতির সেতুবন্ধন করছে অপো।

 

Read us@googlenews

Social

More News
© Copyright: 2020-2022

Bangladesh Beyond is an online version of Fortnightly Apon Bichitra 

(Reg no: DA 1825)

Developed By Bangladesh Beyond